Інформаційно-аналітичне забезпечення інноваційно-освітньої дiяльностi ВНЗ: технологiя реалізації

Автор(и)

  • Юлия Владимировна Торкунова Казанський федеральний університет, Russian Federation

Ключові слова:

інноваційно-освітня дiяльнiстъ, процесний пiдхiд, інформаційно-аналітичний супровiд

Анотація

Статтю присвячено технології інформаційно-аналітичного супроводу, розробленій на основi процесного пiдходу, що дає змогу оптимiзувати процес управління розвитком інноваційної освтньої'1 дiяльностi.

Біографія автора

Юлия Владимировна Торкунова, Казанський федеральний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Андреев, В. И. Педагогика высшей школы. Инновационно-прогностический курс : учеб. пособие / В. И. Андреев. - Казань : Центр инновац. технологий, 2008. - 500 с.

Беспалько, В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. - М. : Педагогика, 1989. - 192 с.

Вербицкий, А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. - М. : Высш. школа, 1991. - 207 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-21

Номер

Розділ

Розділ І. Теоретичні, науково-методичні та організаційні засади системи інформаційно-аналітичного забезпечення