Модель дитячого читання у ХХІ столітті
Ключові слова:
проблема читання, дитяче читання, учень-читач, література, модель читання, соцiологiчне дослідженняАнотація
Проаналiзовано проблему кризи читання в сучасному суспільстві та охарактеризовано причини її виникнення. Розглянуто погляди науковців на дитяче читання. Запропоновано концептуальні шляхи вирішення проблеми нечитання дітей та молоді на основi змін у дiяльностi школи i бiблiотеки.
Посилання
Гордієнко, А. Творчий бiблiотечний трикутник: книга, читач i ... / Алла Гордiенко // Світ дит. б-к. - 2010. - № 4/5. - С. 11-14.
Дзюба, Н. Дитяче читання очима бiблiотекаря [Електронний ресурс] / Наталя Дзюба // Світ дит. б-к : щокв. наук.-метод. журн. : [електрон. версія]. - Текст. дан. - 2003. - № 1. - Режим доступу: http://www.chl.kiev.ua/default.aspx?id=3582. - Назва з екрана.
Ісаєва, О. О. Теорія i технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури : монографія / О. О. Ісаєва. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 380 с.
Кобзаренко, А. Дитяче читання: феномен i традиції у ХХІ сторіччі [Електронний ресурс] / Анастасія Кобзаренко // Світ дит. б-к : щокв. наук.-метод. журн. : [електрон. версія]. - Текст. дані. - 2005. - № 4. – Режим доступу: http://www.chl.kiev.ua/default.aspx?id=3729. - Назва з екрана.
Малик, Г. На захист дражнилок, страшилок, сварилок i мирилок / Г. Малик // Книжник-ревю. - 2007. - № 5. - С. 14-15.
Огар, Е. I. Особливості читацької поведінки сучасних підлітків [Електронний ресурс] / Е. I. Огар // Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Соц. комунікацій. Літературознавство. - Текст. дані. - Дніпропетровськ, 2008. - Вип. 1. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vdpu/Soc_komun/2008_1/20.html. - Назва з екрана.
Симакова, Л. Формирование интереса к чтению в интегрированных учебниках по литературе (основная школа) / Л. Симакова // Книжка. Твір. Читання. Дитячий дискурс : матерiали наук.-практ. конф. «Дитина читає...» (Львів, 8-10 травня 2008 р.). - К. ; Л., 2008. - С. 94-99.
Тихомирова, И. Наши дети стали ближе к книге / И. Тихомирова // Библ. газета. - 2002. - № 15. - С. 3.
Трохименко, Г. Інформаційний простір дитячої бiблiотеки в контексті структурних змін мотивації дитячого читання / Галина Трохименко // Світ дит. б-к. - 2010. - № 4/5. - С. 44-46.
Трохименко, Г. Читання як нормативна основа соціальної поведінки дітей [Електронний ресурс] / Галина Трохименко, Роман Драган // Світ дит. б-к : щокв. наук.-метод. журн. : [електрон. версія]. - Текст. дані. - 2005. - № 4 (17). - Режим доступу: http://www.chl.kiev.ua/default.aspx?id=3738. - Назва з екрана.
Чудинова, В. Детское чтение в переходный период: социодинамика процессов трансформации / В. Чудинова // Homo legens-3 : сб. ст. : памяти Алексея Алексеевича Леонтьева (1936-2004) / ред. Б. В. Бирюков. - М. : Шк. б-ка, 2006. - С. 186-207.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правові основи редакційної політики базуються на Конституції України, відповідних нормах Цивільного кодексу України, законах України „Про авторське право і суміжні права”, „Про видавничу справу” та інших нормативних актах, які охороняють особисті немайнові права та майнові права суб’єктів авторського права і суміжних прав.
Право авторства належить авторам статей. Автором вважається дослідник, який дотримався всіх вимог до підготовки статті.
Виключні права на використання матеріалів „Наукових праць Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського” належать ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як засновнику і видавцю. Передрукування матеріалів повністю або частково з освітньою або дослідницькою метою можливе лише за умови посилання на вихідні дані видання з обов’язковим зазначенням правовласника та імен авторів статей.
Допускається вільне відтворення й використання матеріалів видання в особистих, інформаційних, наукових, навчальних або культурних цілях відповідно до чинного законодавства України. Інші види використання можливі тільки після укладення відповідних письмових угод з правовласником.
У разі створення на основі опублікованих у виданні статей нових, творчо самостійних творів, цитування або перекладу фрагментів статей потрібно посилатися на першоджерело з дотриманням правил цитування.
Редакційна колегія видання реагує на сигнали, пов’язані з питаннями інтелектуальної власності, та працює над упередженням потенційних порушень чинного законодавства України щодо інтелектуальної власності та авторського права.