Бібліотеки загальноосвітніх навчальних закладів у сучасному інформаційному просторі: стан, проблеми, перспективи
Ключові слова:
Київський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, комп’ютерна грамотність, особистісно орієнтований підхід, інформаційна культура, виставка, інформаційно-дослідницький проектАнотація
У статті окреслено стан, проблеми питання та перспективи розвитку книгозбірень загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням сучасних підходів до їхньої діяльності, зокрема інформатизації та комп’ютеризації - процесів, які передбачають матеріальне та технічне забезпечення, відповідну підготовку фахівців.
Посилання
Антипова, В. Нетрадиционные модели проведения библиотечных уроков / В. Антипова // Шкіл. б-ка плюс. - 2007. - № 4. - С. 2-9.
Гід з громадянської освіти в Україні : наук.-допом. бібліогр. покажч. / АПН України, ДНПБ України, Донец. школа прав людини ; [упоряд.: Пономаренко Л. О., Ніколюк Л. I., Черняєва Г. К., Березкіна В. В., Дуральська Н. Ю.]. - Донецьк ; К.: [б. в.], 2003. - 166 с.
Запорожець, Т. Нова модель шкільної книгозбрні - бібліотечно-інформаційний центр / Т. Запорожець // Освіта України. - 2005. - 4 берез. (№ 18). – С. 2.
Кендзьор, П. Вчимося проектувати / П. Кендзьор. - Л. : Карпати, 2006. - 147 с.
Концепція інформатизації мережі бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів України: [затв. рішенням Президії АПН України від 26 січ. 2006 р.] // Освіта України. - 2006. - 17 берез. (№ 21). - С. 6.
Корецька, Л. В. Роль інформаційно-комунікативних технологій у підвищенні кваліфікації вчителя / Л. В. Корецька // Комп’ют. у школі та сім’ї - 2007. - № 1. – С. 4-6.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. - 2002. - 24 квіт.-1трав. (№ 26). – С. 2-4.
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун. - К. : АПН, 2002.- 136 с.
Рогова, П. Шкільна бібліотека як віддзеркалення освітньої політики навчального закладу / П. Рогова, В. Здановська // Освіта України. - 2005. - 5 квіт. (№ 26). – С. 8-9.
Чала, М. С. Стан інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області / М. С. Чала // Комп’ют. у школі та сім’ї. - 2007. - № 1. – С. 7-9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правові основи редакційної політики базуються на Конституції України, відповідних нормах Цивільного кодексу України, законах України „Про авторське право і суміжні права”, „Про видавничу справу” та інших нормативних актах, які охороняють особисті немайнові права та майнові права суб’єктів авторського права і суміжних прав.
Право авторства належить авторам статей. Автором вважається дослідник, який дотримався всіх вимог до підготовки статті.
Виключні права на використання матеріалів „Наукових праць Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського” належать ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як засновнику і видавцю. Передрукування матеріалів повністю або частково з освітньою або дослідницькою метою можливе лише за умови посилання на вихідні дані видання з обов’язковим зазначенням правовласника та імен авторів статей.
Допускається вільне відтворення й використання матеріалів видання в особистих, інформаційних, наукових, навчальних або культурних цілях відповідно до чинного законодавства України. Інші види використання можливі тільки після укладення відповідних письмових угод з правовласником.
У разі створення на основі опублікованих у виданні статей нових, творчо самостійних творів, цитування або перекладу фрагментів статей потрібно посилатися на першоджерело з дотриманням правил цитування.
Редакційна колегія видання реагує на сигнали, пов’язані з питаннями інтелектуальної власності, та працює над упередженням потенційних порушень чинного законодавства України щодо інтелектуальної власності та авторського права.