Науково-дослідна робота бібліотеки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Автор(и)

  • Олександр Борисович Конончук наукова бібліотека Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Ukraine

Ключові слова:

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, проект, фондознавчі дослідження, рідкісне видання, електронний каталог, віртуальна бібліотека, електронний формуляр читача, соціологічні опитування

Анотація

Стаття знайомить з основними напрямами та результатами науково-дослідної діяльності бібліотеки Тернопільського НПУ ім. Володимира Гнатюка. Приділено увагу впровадженню у роботу бібліотеки інформаційно-комунікаційних технологій.

Біографія автора

Олександр Борисович Конончук, наукова бібліотека Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

кандидат біологічних наук, доцент; директор

Посилання

Алешин, Л. И. Автоматизация в библиотеке : учеб. пособие. Ч. 1. / Л. И. Алешин. - М. : МГУКИ, 2001. - 176 с. - (Серия «Современная библиотека» ; вып. 14).

Алешин, Л. И. Автоматизация в библиотеке : учеб. пособие. Ч. 2. / Л. И. Алешин. - М. : МГУКИ, 2001. - 144 с. - (Серия «Современная библиотека» ; вып. 14).

Давыдова, Н. Р. Фонды электронных документов в библиотеке / Н. Р. Давыдова // Научн. и техн. б-ки. - 2005. - № 2. - С. 60-65.

Земсков, А. И. Электронные библиотеки : учеб. пособие для студ. ун-тов и вузов культуры и искусств и других учеб. завед. / А. И. Земсков, Я. Л. Шрайберг. - М.: ГПНТБ России, 2003. - 92 с.

Костенко, Л. Бібліотеки та інформаційні ресурси в сучасному cвітi науки, культури, oсвіти та бізнесу : підсумки 11-ї міжнар. конф. «Крим-2004» / Л. Костенко // Бібл. вісн. - 2004. - № 4. - С. 39-45.

Покликання університету: зб. наук. пр. / відп. ред. О. Гомілко. - К.: PIA «Янко» ; Веселка, 2005. - 304 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-01-17

Номер

Розділ

Розділ 4. Досвід діяльності бібліотек щодо забезпечення інформаційних потреб педагогічної науки, освіти та практики