Роль бібліотеки в інформаційному суспільстві: соціально-педагогічний аспект

Автор(и)

  • Людмила Григорівна Петрова Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

Ключові слова:

інформація, знання, процеси інформатизації, інформаційне суспільство, бібліотечно-інформаційні ресурси, інформаційні технології

Анотація

У статті розглядаються проблеми переорієнтації сучасної бібліотеки на нові пріоритети діяльності, що зумовлюють потребу вибору певної стратегії розвитку, спрямованої не лише на ефективне використання накопичених інформаційних ресурсів, інформаційних технологій та створення нових інформаційних продуктів і послуг, але й на реалізацію соціальних функцій, спрямованих на сприяння освіті шляхом доступу до інформації та знань. Зазначено, що роль бібліотеки буде зростати як соціально важливого наукового і суспільного центру, який поєднує можливості інформаційно-інтелектуальної та соціально-педагогічної систем в інформаційному суспільстві.

Біографія автора

Людмила Григорівна Петрова, Київський національний університет культури і мистецтв

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри книгознавства та видавничої діяльності

Посилання

Акулич, Ю. В. Новые требования ИФЛА к библиотечно-информационному образованию / Ю. В. Акулич // Библиотековедение. - 2003. - № 2. – С. 20-23.

Баніна, М. Кваліфікація фахівця бібліотечної справи / М. Баніна // Вісн. Книжк. палати. - 2002. - № 2. - С. 34-37.

Петрова, Л. Г. Бібліотека в умовах суспільно-економічних змін / Л. Г. Петрова. - К.: НПБ України, 2003. - 302 с.

Петрова, Л. Г. Сучасні технології вищої бібліотечно-інформаційної освіти / Л. Г. Петрова. - К.: НПБ України, 2005. - 68 с.

Чачко, А. С. Современная библиотека в процессе трансформаций : монография / А. С. Чачко. - К .: [б. и.], 2003. - 140 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-01-17

Номер

Розділ

Розділ 1. Національні, державні галузеві наукові бібліотеки – центри науково-інформаційного забезпечення користувачів