Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання комп’ютерних технологій

Автор(и)

  • Оксана Іванівна Чекан Мукачівський державний університет, Ukraine

Ключові слова:

засоби масової інформації, комп’ютерні технології, інформаційна культура вихователя, комп’ютерна грамотність

Анотація

У статті висвітлюються актуальні проблеми впливу сучасних комп’ютерних технологій на формування дитини дошкільного віку; ідеться про необхідність забезпечення відповідної готовності фахівців дошкільної освіти до використання комп’ютерних технологій.

Біографія автора

Оксана Іванівна Чекан, Мукачівський державний університет

асистент кафедри педагогіки та методики дошкільної
освіти

Посилання

Абраменкова В. В. Социальная психология детства: развитие ребенка в детской субкультуре / В. В. Абраменкова. - М. ; Воронеж : НПО «МОДЭК», 2000. - 416 с.

Атапова Н. В. Информационные технологии в школьном оборудовании / Н. В. Атапова. - М. : РАО, 1994. - 186 с.

Кремень В. Г. Інформатизація освіти - провідний напрям підвищення результативності навчального процесу : [інтерв'ю з Президентом Нац. акад. пед. наук України Василем Григоровичем Кременем про інформатизацію освіти] / провів В. Г. Руденко // Комп'ют. у шк. та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 3-6.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні : наук.-метод. посіб. / [наук. ред. О. Л. Кононко]. - К. : [б. в.], 2003. - 243 с.

Лавриченко Н. М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н. М. Лавриченко. - К. : Віра Інсайт, 2000. - 444 с.

Чорна Л. Чи потрібен дитині телевізор? / Л. Чорна // Дошкіл. виховання. - 2003. - № 11. - С. 21-23.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-04