Wев 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителя
Ключові слова:
освітній простір і портал, інформаційно-комунікаційні технології, web 2.0, хмарні технології, соціальні сервісиАнотація
Проведено аналіз джерел і розглянуто найбільш поширені сервіси web 2.0 та хмарних технологій як моделювального середовища освітнього підпростору. Обґрунтовано, що такі технології відповідають рівню сучасного розвитку освіти. Запропоновано модель освітнього підпростору вчителя математики.
Посилання
Биков В. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Биков. - К. : Атіка, 2009. - 648 с. : іл.
Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Технології Веб 2.0 в освіті : навч. посіб. / Балик Н. Р., Шмигер Г. П. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2011. - 128 с.
Касярум Н. В. Освітній простір навчального закладу і управління ним [Електронний ресурс]. - Електрон. текст. дані. - Режим доступу: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_2. - Назва з екрана.
Модель [Электронный ресурс] // Википедия. - Электрон. текст. дан. - Россия, 2013. - Режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Модель. - Загл. с экрана.
Об’єднані технології навчання [Електронний ресурс]. - Електрон. текст. дані. - Режим доступу: http://msdb-downloads.azurewebsites.net/ukraine/Licensing/technologies.pdf. - Назва з екрана.
Патаракин Е. Д. Социальные сервисы Веб 2.0 в помощь учителю : учеб.-метод. пособие / Е. Д. Патаракин. - [2-е изд.]. - М. : Интуит.ру, 2007. - 64 с.
Сало О. В. Соціальні сервіси Веб 2.0 як засоби освітньої діяльності [Електронний ресурс]. - Електрон. текст. дані. - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/29_DWS.../53885.doc.htm. - Назва з екрана.
О'Рейли Т. Что такое Веб 2.0 [Электронный ресурс] / Тим О’Рейли // Компьютерраоnline. - Электрон. текст. дан. - М., 2005. - Режим доступа: computerra.ru/think/234100. - Загл. с экрана.
Хмарні технології в освіті : матеріали Всеукр. наук.-метод. Інтернет-семінару (Кривий Ріг - Київ - Черкаси - Харків, 21 груд. 2012 р.). - Кривий Ріг : Вид. від. КМІ, 2012. - 173 с.
Цимбалару А. Д. Компонентно-структурний аналіз поняття «освітній простір» / Цимбалару А. Д. - Електрон. текст. дані. - Прага, 2007. - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/20.../23997.doc.htm. - Назва з екрана.
Шиненко М. А. Використання хмарних технологій для професійного розвитку вчителів (зарубіжний досвід) / М. А. Шиненко, Н. В. Сороко // Інформ. технології в освіті. - 2012. - № 12. - С. 206-214.
Jian F Cloud computing based Distance Education Outlook / Jian F // Chine electronic education. - 2009. - Р. 39-42.
Juan Y. The Initial Idea of New Learning Society which Based on Cloud Computing / Juan Y.,Yi-xiang S. // Modern Educational Technology. - 2010. - Vоl. 20, № 1. - Р. 14-17.
NMC Horizont report 2012 Higher ED Edition [Electronic resource]. – Electronic text data / - USA,2012.- Access mode: http://www.nmc.org/publications/horizont-report-2010-higher-ed-edition. - The name from the screen.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правові основи редакційної політики базуються на Конституції України, відповідних нормах Цивільного кодексу України, законах України „Про авторське право і суміжні права”, „Про видавничу справу” та інших нормативних актах, які охороняють особисті немайнові права та майнові права суб’єктів авторського права і суміжних прав.
Право авторства належить авторам статей. Автором вважається дослідник, який дотримався всіх вимог до підготовки статті.
Виключні права на використання матеріалів „Наукових праць Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського” належать ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як засновнику і видавцю. Передрукування матеріалів повністю або частково з освітньою або дослідницькою метою можливе лише за умови посилання на вихідні дані видання з обов’язковим зазначенням правовласника та імен авторів статей.
Допускається вільне відтворення й використання матеріалів видання в особистих, інформаційних, наукових, навчальних або культурних цілях відповідно до чинного законодавства України. Інші види використання можливі тільки після укладення відповідних письмових угод з правовласником.
У разі створення на основі опублікованих у виданні статей нових, творчо самостійних творів, цитування або перекладу фрагментів статей потрібно посилатися на першоджерело з дотриманням правил цитування.
Редакційна колегія видання реагує на сигнали, пов’язані з питаннями інтелектуальної власності, та працює над упередженням потенційних порушень чинного законодавства України щодо інтелектуальної власності та авторського права.