ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЦІННОСТІ ПРОВІДНИХ ІНФОМАЦІЙНИХ СИСТЕМ (СЕГМЕНТ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК)

Олексій Всеволодович Васильєв, Вікторія Володимирівна Чьочь

Анотація


Публікація присвячена одному з методів вибору інформаційно-пошукової системи, яка максимально задовольняє інформаційні потреби користувача. Для розв’язання цієї проблеми запропоновано спеціальний показник інформаційної потужності інформаційно-пошукової системи. Дієвість критерію вибору продемонстровано на тестовому наборі формул пошуку у випадку паралельного використання таких баз даних, як «Academic Search Premier»© (EBSCO–Host), SCOPUS© (Elsevier B. V.), «Web of Science Core Collection» (Clarivate Analytics). На основі обраного критерію проведено порівняльний аналіз зазначених систем з метою їх використання у сегменті педагогічних наук.

Ключові слова


інформаційно-пошукова система; база даних; інформаційна потужність бази даних; порівняльний аналіз; Academic Search Premier; EBSCO; SCOPUS; Elsevier; Web of Science; Clarivate Analytics

Повний текст:

PDF

Посилання


Academic Search Premier [Electronic resource] / Prepared by EBSCO Industries, Inc. – URL: https://www.ebsco.com/products/research-databases/academic-search-premier (last access: 07.12.2017).

SCOPUS [Electronic resource] / Prepared by Elsevier B.V. – URL: https://www.elsevier.com/solutions/scopus premier (last access: 07.12.2017).

Web of Science. Core Collection [Electronic resource] / Prepared by Clarivate Analytics. – URL: https://clarivate.com/products/web-of-science/web-science-form/web-science-core-collection/ (lastaccess: 07.12.2017).


Пристатейна бібліографія ГОСТ